Content - nowoczesne SEO

wartościowe treści na stronieJeśli słyszymy coraz częściej, że nowoczesne SEO oparte jest o content to z jednej strony jest w tym wiele prawdy, z drugiej tak było od zawsze i to starają się nam podkreślać prawdziwi specjaliści od pozycjonowania. Treść zawsze była najważniejsza, jednak stosowało się rozwiązania, które pozwalały to obejść. Obecnie, gdy roboty Google są już dużo mądrzejsze takie działania nie są możliwe. Przede wszystkim badają one bardzo mocno treść i szybko wychwytują działania, które opierają się na sztucznym pozycjonowaniu i linkowaniu. Takie działania, które nie są zgodne z zasadami Google mogą prowadzić do tego, że nasza strona będzie źle traktowana przez wyszukiwarkę i będziemy tracić pozycję. Roboty Google działają przez badanie treści stron internetowych. Odwiedzają je i sprawdzają jakie mają treści i dodają im pewien ranking. Według tego rankingu i rangi następnie przypisują pozycję stronie co do danego słowa kluczowego. Tak buduje się pozycję.

Jeśli interesuje nas skuteczne pozycjonowanie powinniśmy tworzyć jak najwięcej wartościowej treści, która będzie się podobać innym użytkownikom sieci i będzie się w niej znajdować około 5% słów kluczowych. Oczywiście trzeba mieć na względzie, że pozycjonowanie będzie możliwe tylko i wyłącznie na takie frazy, które znajdują się w treści naszej witryny. Jeśli jakiś słów u nas nie ma nie będzie możliwe pozycjonowanie się na te słowa. Po prostu w przypadku tych słów nasza strona nie będzie pojawiać się w wyszukiwarce. Wszystkich treści zazwyczaj nie da się zaprezentować na jednej głównej stronie. Dlatego tak ważnym elementem jest tworzenie dobrze prosperujących podstron oraz odpowiednio przygotowanego bloga. Chodzi o to, by tworzyć jak najwięcej treści. Im więcej treści tym lepsze i skuteczniejsze będzie pozycjonowanie. O tym właśnie trzeba pamiętać.

content marketingNiektóre strony obecnie tworzą u siebie bardzo duży ruch na podstawie długiego ogona, czyli fraz, które składają się z kilku słów. Naszym zadaniem jest jednak znalezienie takich fraz, na które będzie się najlepiej pozycjonować. Musimy wybrać takie słowa, które potencjalnie może wpisywać internauta szukający takiej firmy jak nasza. Wspierać się można między innymi przez Google Adwords. Obecnie to narzędzie jest coraz bardziej popularne i warto je wykorzystać. W ten sposób będziemy mogli dowiedzieć się jakie frazy są szukane i będzie je łatwiej znaleźć. Samo pozycjonowanie warto rozpocząć od mniej obleganych słów. Na te najbardziej oblegane frazy będzie szczególnie trudno się pozycjonować.